niedziela, 6 listopada 2011

Decyzja, która zmieniła moje życie

Powiększenie etatowej kadry warsztatu Sekcji ma na celu zabezpieczenie nie tylko potrzeb Sekcji i coraz większych potrzeb Ośrodka Ćwiczebnego Szybownictwa. Dochodzi obsługa techniczna otrzymanego do holu Po-2. Warsztat Sekcji jest także zapleczem dla odbywających praktyki studentów Wydziału Lotniczego. Planowana jest rozbudowa Ośrodka na Balicach i realizowanie szkolenia szybowcowego dla kandydatów z innych regionów Polski. Julek Bojanowski, który od 1-02-1947 jest kierownikiem Ośrodka ma mnóstwo pracy związanej z zadaniami jakie OLC w Krakowie planuje na ten rok. Na wiosnę ruszy także latanie samolotowe w Aeroklubie Krakowskim. Prawie wszyscy krakowscy piloci wyszkoleni w roku 1946 w CSPiM a są to przecież najbardziej aktywni piloci Sekcji Lotniczej  stają się także członkami Aeroklubu Krakowskiego. Aeroklub  otrzymuje bowiem  z OLC przydziały  paliwa lotniczego dla zabezpieczenia treningu każdego pilota samolotowego będącego członkiem Aeroklubu. Ja tymczasem rozważam propozycję Julka Bojanowskiego aby objąć etat mechanika w Sekcji Lotniczej. Jest duża dysproporcja w zarobkach. W Sekcji wynagrodzenie moje będzie kilkunastokrotnie niższe od tego co zarabiam jako kierowca w WK PPS. Ale nie mam żadnych obowiązków rodzinnych, jestem kawalerem, mieszkam z rodzicami, w dotychczasowej pracy zarobiłem i zaoszczędziłem trochę pieniędzy, a od lat przedwojennych zawsze widziałem jako swój zawód lotnictwo, więc moja decyzja zgłoszona Julkowi jest na tak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz